poniedziałek, 17 października 2011

na notatki!

Hej! ;)
Jak minął Wam pierwszy dzień pracy po weekendzie ? ;>
Ja na razie relaksuje się przy muzyce, i powoli staram się zmusić do wyłączenia laptopa, bo muszę iść zakuwać na jutrzejszy sprawdzian z biologii,  a materiału sporo. Na szczęście to wszystko.

Zawsze by lepiej się nauczyć i spamiętać materiał robię notatki, w których wypisuję sobie najważniejsze rzeczy, które na 100% powinnam umieć. Zapewne większość z Was preferuje właśnie taki sposób nauki.
U mnie się to kończy masą  kartek i karteczek, z tego względu czasem trudno mi dojść z tym do ładu. A mieszają się do tego notatki z innych lekcji, czy nawet niezwiązane ze szkoła  [haha!]. W związku z tym przydałoby mi się coś coby mi uporządkowało nieco kartkowy bałagan! Idealnym rozwiązaniem są do tego stojaczki, podkładki, tablice i klipy do przyczepiania takowych karteczek.

Tu kilka fajnych modeli, które znalazłam w necie!

haha ;D

mini tablica!



super kubeczek!



coś dla nas - Pań! ;D


słodkie!

ten kształt żarówki chyba specjalnie dla myślących!


tablica! ;D

Jak Wam się podobają ? ;>
Macie któreś z tych ? 

Niektóre z nich są bardziej na małe karteczki, albo na coś krótkiego do napisania, ale można też w nie wpiąć te większe! ;)
Da się obejść bez bałaganu.

To lecę wkuwać! ;)
A wszystkim uczącym się życzę owocnej nauki ;)

Do później!
Sunn :*

P.S Może w niedziele urządzę jakiś mały czat ;)

P.S 2
A tymczasem zapraszam na moje nowe rozdanie, w którym do wygrania jest torebka ;)
http://monika-ludwa.blogspot.com/2011/10/rozdanie-z-rag-doll.html

25 komentarzy:

  1. Mam takich stojaków z klamrą kilka, ale nie używam ich ;) Też robię notatki, przepisując w skrócie jakieś definicje się przy okazji uczę i łatwiej jest mieć jedną streszczoną kartkę niż podręcznik ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja używam tego do zaznaczania zadań domowych

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dokładnie takie same, ale posiadam:D Bez tego ani rusz^^

    Buziaki!;**

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ ludzie wymyślają paści nie ? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne gadżety : )
    Zapraszam również do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ohh ja też sobie zapisuje i tak mam z angielskim którego właśnie się ucze ;/
    Mam taki stojak z kaczką hehe ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. ja miałam coś podobnego w kształcie kwiatka, niestety gdy się przeprowadziliśmy gdzieś zaginął ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten pierwszy stojaczek jest fajny xD A ja notatek robić [jeszcze!] nie muszę ;) Chociaż w takie coś możnaby zainwestować...

    OdpowiedzUsuń
  9. mała zmiana adresu na http://catherineioliv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. oj przydałoby mi sie kilka z tych przedmiotów, bo ucze sie w taki sposób jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam takie kolorowe przylepki. Są śliczne :) Wtedy w zeszytach jest tak kolorowo! Buziaki ;**

    ♥♥

    Basia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mamy większość, tzn każda ma co innego ale się uzupełniamy. :)
    + Zapraszam na naszego bloga, prowadzimy go we 3 i mamy nadzieję, że będzie ciekawie.
    www.aboutmnr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta "mini tablica" jest fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne te gadżety:) Muszę niektórych poszukać:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie muszę w to zainwestować :D

    Zapraszam do mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)