poniedziałek, 24 października 2011

drzewko na zdjęcia!

Hello! ;)
Postanowiłam oderwać się na chwilkę do nauki i do was napisać. Moja wena jest niezastąpiona, zawsze objawia się w mało oczekiwanych momentach, ale cóż trzeba to wykorzystać ;)
Przypomniałam sobie, że jeszcze na początku wakacji miałam ponaklejane na drzwiach do pokoju różne zdjęcia, pocztówki, walentynki i inne pierdoły. Potem postanowiłam je zdjąć i nakleić je w jakimś zeszycie, i stworzyć tzw. foto pamiętnik. Jednak większość zdjęć tkwi w albumach.
Jestem osobą, która długo nie wytrzyma z jednym układem, i to tyczy się wszystkiego! Ja po czasie po prostu potrzebuje jakiś zmian, czegoś nowego. Zmian na coś oryginalnego i pomysłowego.

W przypadku przeróżnych wspomnień; zdjęć, pocztówek itd. dla osób sentymentalnych jak i lubiących oryginalność wspaniałym pomysłem jest drzewko na zdjęcia! Zostało zaprojektowanie właśnie po to, abyśmy jak najlepiej kumulowali i pamiętali najlepsze wydarzenia w naszym życiu! ;)
Dla dużej grupy osób zdjęcia to nie tylko wspomnienia, ale i hobby!

Tak to wygląda:





Bardzo pomysłowe i naprawdę elegancko o wygląda! ;)
Jak ja bym chciała to drzewko mieć ;)

A jak Wam się podoba ? ;>
Chcielibyście mieć coś takiego ? 

Lecę do Sylwii oddać jej książkę, a potem nauka ;)


Miłego wieczoru! :*
Sunny!

21 komentarzy:

  1. niezły pomysł ;)
    ale ja mam taki jakby odpowiednik tego - tablicę korkową, którą uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, musze sobie takie znalezc. Wiele fotografuje, w dodatku to moja pasja, wiec przyda mi sie takie. ;) Obserwuje+zapraszam do mnie. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne :P ja mam antyrame z fotami wszystkimi haha ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. ej, podoba mi się to drzewko ;D .

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne te drzewko :)

    ciekawe,gdzie można byłoby coś takiego kupić?:>

    OdpowiedzUsuń
  6. też tak mam , że potrzebuje zmian. ;3
    fajne te drzewka. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne,ale zajmuje dość dużo miejsca ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo pomysłowe :]
    u mnie nowy outfit, zapraszam ;*

    _______

    www.cityofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie to fajne!!!
    ja też muszę co jakiś czas zmieniać "wystrój" na biurku ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)